دنیای تیره من

http://www.uploadtak.com/images/w3955_v.jpg

سلام
مدتی است که در فضای اینترنت و در پیامکهای رد و بدل شده بین مردم ، پیامهایی مشاهده میشه که خرافات محض بوده و هیچ تایید شرعی نداره.
به نظر میرسه این پیامکها که به پیامکهای زنجیره ای معروف شده ، برای لطمه زدن به اعتقادات شیعیان طراحی شده ، که متاسفانه عده ای از مردم از روی ناآگاهی به این پیامکهای خرافاتی و بی پایه عمل کرده و بعد از مدتی که نتیجه نگرفتند ، گاها اعتقادشان به مقدسات کمرنگ می شود. لذا مراجع و بزرگان شیعه انتشار و عمل به چنین پیامکهایی رو جایز ندانسته اند.
اما پیامکهای خرافاتی زنجیره ای کدام است؟
من چند نمونه از پیامکهای خرافاتی زنجیره ای رو جهت نمونه براتون می نویسم:

* این پیام مال من نیست ولی تو رو به امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون: دختری از خوزستان هستم که پزشکان از درمانم ناامید شدند ، شبی در خواب حضرت زینب (س) رو دیدم که آب در گلوم ریخت و شفا پیدا کردم. ازم خواست این رو به بیست نفر بگم ، این پیام به دست کارمندی افتاد و اعتقاد نداشت ، کارش رو از دست داد. مرد دیگری اعتقاد داشت و بیست میلیون بدست آورد. به دست دیگری رسید و عمل نکرد ، پسرش رو از دست داد. اگر به حضرت زینب اعتقاد داری این پیام رو واسه 20 نفر بفرست ... بیست روز دیگه منتظر معجزه باش ...

* من یک شفا گرفته از حضرت زینب(س) هستم، برای اینکه آن حضرت هم از شما و جامعه‌مون بلاها را دفع کند هزار دفعه اسم اون حضرت رو بگو و صد مرتبه آیةالکرسی را قرائت کن. اگر این کار را نکنی از این به بعد بدی می‌بینی. یک نفر این کار را انجام نداد، بچه‌اش را توی تصادف از دست داد.

* تا پیام دیدی هشت بار بگو (یا ابوالفضل) و برای هشت نفر بفرست، همین الان خبر خوشی می‌شنوی به (ابوالفضل) قسم‌ات می‌دم بفرست فقط امتحان کن خیلی عجیبه.

این سه پیام نمونه ای از پیامکهای بی اساس و خرافاتی بود که متاسفانه توسط عده ای از خدا بی خبر طراحی شده و خواسته یا ناخواسته با اعتقادات مردم بازی می کنند.
طی استفتائی که از مراجع تقلید شده ، آن بزرگواران انتشار و عمل به این پیامکها رو جایز ندانسته و فرمودند : این پیامها اعتبار ندارد و درست نیست
لذا خواهشمندم اگر به اسلام عزیز علاقمندیم ، هرگز به پیامکهای این شکلی عمل نکرده و آن را منتشر نکنیم. و اگر جایی دیدیم کسی به اینجور پیامها عمل می کند و یا آن را ترویج میدهد ، بهش تذکر بدیم تا خواسته یا ناخواسته به دین اسلام لطمه وارد نشه ، چون لطمه زدن به دین اسلام و اعتقادات مردم گناهی است بزرگ و خشم خدا را به دنبال دارد.
به فرموده ی آیت الله مکارم شیرازی: مردم به جای عمل به این حرفهای نادرست و خرافاتی ، به دعاهای معتبر و توسل های صحیح به اهل بیت (ع) که مورد تایید دین است روی آورند
تا می توانید این پست را در فضای مجازی و واقعی انتشار دهید تا همه با هم به جنگ این خرافاتها برویم
التماس دعا

http://www.uploadtak.com/images/q9649_Untitled1.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:,سـاعت 20:41 نويسنده فهیمه| |

றiss joαη

Music Code By: AvA

آپلود عکس و آهنگ

آیـکـوטּ هـا گرافیکان www.Ghaleb-fa.blogfa.com











آیکن های لیدی شکلاتی



کد کج شدن تصاوير

کد هدایت به بالا

کدهای عکس و تصویر
کدهای عکس و تصویر
کدهای عکس و تصویر
کدهای عکس و تصویر

ابزار و قالب های صورتی




ابزار و قالب های صورتی




ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی


ابزار و قالب های صورتی

دريافت همين آهنگ